Vykrádač choreografií

20.04.2010 09:10

Toť nedávno sa v Kysuckom Novom Meste konala súťažná prehliadka scénického tanca. Vravím si: Celkom dobrý námet na krátke video. Tak som sa rozhodol: Idem točiť. Prídem na miesto podujatia, vyhľadám riaditeľku súťaže, slušne ju požiadam o súhlas s natáčaním na podujatí. Ona s dosť prekvapivým výrazom v tvári súhlasí. No len čo vybalím techniku, príde ku mne a so slovami: "Prestante natáčať, učiteľky si to neprajú" mi pokazí radosť z vidiny pekného videomateriálu. Vraj učiteľky sa boja, že by som im mohol "vykradnúť choreografiu". Nuž čo, ako povedal pán Werich: " Ľudská hlúposť je nekonečná a neporaziteľná. Ale prestať bojovať proti nej sa nikdy nesmie". A tak som sa rozhodol aj ja. Nabudúce prídem, potajme, s kamerou skrytou v rukáve si všetko nafilmujem a just im tie ich chreografie "vykradnem". A doma si ich budem nacvičovať až do roztrhania tela :-D

(c) 2008 Paveliatko

Tvorba web stránok zdarmaWebnode