Nedávno

09.04.2009 13:08

som sa prehŕňal vo svojom videoarchíve a s hrôzou som zistil koľko nespracovaného materiálu mám roztrúseného po šuflíkoch. Až sa mi veriť nechce žeby som bol taký lenivec! Ale po chvíli dumania som s radosťou zistil, že nie som lenivec, ale iba priveľmi usilovný filmár :-D

A tak som sa rozhodol priblížiť širokej pospolitosti dobu spred pätnástich rokov.  Ako prvý príspevok je stretnutie vyznavačov paraglidingu v roku 1994 na Straníku pri príležitosti Zatváranie neba. Teda nie žeby v nebíčku už bolo tak plno že tam HORE nikoho viac nepríjmajú, ale to si iba piloti pripomenuli že nastal koniec krásnych jesenných termických dní. 

Boli to vtedy naozaj krásne časy! Mladosť a ľahkosť nám dominovala, krásne baby sa popod nohy plietli, svet bol gombička... A tí kamaráti! Ozajstní, nefalšovaní... Z kríkov pomohli, zo stromu zvesili, do nemocnice zaviezli... A potom si na salaši pri haluškách a pivku veselo úbožiaka s natrhnutými nohavicami a doráňanými údmi doberali... No proste, KAMARÁTI !!! :-D

A ako to tam vtedy vyzeralo? Nuž pozrite si pripojené video  a možno sa tam i nájdete :-)